Avižinė košė

09/07/2020
Tinklaraštis Viskas BE | Avižinė košė
Tinklaraštis Viskas BE | Avižinė košė

Nuo tada, kai mūsų svečiuose hipoalerginė dieta, pusryčiai neįsivaizduojami be gardžios košės. O jų receptų ir variacijų mano galvoje bus jau ne viena dešimtis. Labai smagu, kai beveik tokį pat patiekalą galime valgyti jau ir drauge su Tėja. Vienas tokių - pusrytinė avižų košė. Tiesa, kol kas ji dar verda atskiruose puoduose dėl keleto ingredientų (chia sėklos, razinos, cinamonas), bet vis tiek, jos akimis valgome abi tą patį. Pažiūrėjus į nuotrauką, argi ne panašu?

Receptas


Mums reikės:

Virdama košę viską dedu paprastai "iš akies", čia tikslumas labiau reikalingas tik avižų ir vandens santykiui, tad dėkite pagal save, atsižvelgiant į planuojamą porcijų kiekį, pageidaujamą santykį pagardų.

✔️Avižiniai dribsniai, 1 stiklinė

✔️Vanduo, 2 stiklinės

✔️Bananas, 1,5 vnt.

✔️Chia sėklos, 1 a.š.

✔️Kokosų aliejus, apie 2 v.š.

✔️Razinos, žiupsnelis

✔️Cinamonas, 1/3 a.š.

✔️Avietės, keletas vnt.


Eiga:

Naudoju du atskirus puodus ir verdu lyg dvi košes. Užvirus vandeniui į abu puodus supilu dribsnius ir leidžiu šiek tiek pavirti.

Tuo tarpu paruošiu bananus:

Supjaustau bananus plonais griežinėliais. Dalį atidedu į dubenėlį Tėjos košei, o kitą dalį - šiek tiek apkepu kokosų aliejuje, apibarsčiusi cinamonu.

Tėjos puodas:

Likus virti maždaug 5 minutėms, sudedu griežinėliais pjaustytus bananus, įdedu nepilną šaukštelį kokosų aliejaus. Pamaišau ir leidžiu baigti virti.

Mano puodas:

Likus virti maždaug 5 minutėms, sudedu kepintą bananą, razinas, chia sėklas ir leidžiu dar šiek tiek pavirti.

Kad košė atrodytų žaismingiau, papuošiu ją keletu aviečių ar kitų turimų šviežių uogų.


🍒Bananas, kokosų aliejus ir cinamonas natūraliai košę pasaldina, visgi jeigu jums norisi saldžiau - įpilkite kelis lašus agavų sirupo ar kito turimo saldiklio.

🍒Avietes galima keisti kitomis turimomis šviežiomis uogomis.

🍒Košės virimo laikas priklauso nuo pasirinktų dribsnių, tad ieškokite rekomendacijos ant pakuotės.


Skanaus!