Blynai be kiaušinių, kvietinių miltų, pieno

04/09/2021
Blynai be kiaušinių, kviečių, pieno
Blynai be kiaušinių, kviečių, pieno

Koks sekmadienis be gardutėlių blynų, ar ne? Skanutėliai ir kartu netipiniai blynai be kiaušinių, be pieno, be kvietinių miltų. Tai iš ko jie? Iš sveikų ir skanių ingredientų, o rezultatas - pasaka. Blynų be visko receptų turiu 6-7 versijas, bet ši mūsų namuose viena dažnesnių. 

Viskas BE: blynai be visų pagrindinių alergenų (be kiaušinių, be pieno, be kvietinių miltų, be gliuteno). 

Receptas


INGREDIENTAI:

  • gerai sunokę bananai, 2 vnt.;
  • obuolys, 1 vnt.;
  • cukinija, nedidelė, 1/2 vnt.;
  • maltų linų sėmenų "kiaušinis", 1 vnt. (1 v.š. maltų linų sėmenų ir 3 v.š. vandens);
  • tirpintas kokosų aliejus, 3 v.š.;
  • kukurūzų arba avižų miltai, 5 v.š.
  • druska, žiupsnelis

GAMINAME:

Paruošiame kiaušinio pakaitalą: linų sėmenis užpilame vandeniu, pamaišome, paliekame minutei išbrinkti ir išplakame. 

Šakute sutriname bananus, nulupame ir sutarkuojame obuolį, cukiniją. Sumaišome trintus bananus, tarkuotą obuolį, linų sėmenų masę, tirpintą kokosų aliejų, beriame persijotus miltus, žiupsnelį druskos ir viską išmaišome.

Kepu sumuštinių keptuvėje, naudodama formelę blynams, bet, tikiu, puikus rezultatas bus ir kepant keptuvėje su šiek tiek kokosų ar kito mėgiamo aliejaus.


IDĖJOS PADAŽAMS:

  • kokosų ar avižų jogurtas;
  • mėgstamas sirupas;
  • šviežios uogos, vaisiai (gabalėliais ar trinti);
  • kepintas obuolys ar kriaušė;
  • mėlynių, aviečių ar kitas džemas ar uogienė;
  • obuolienė, obuolių tyrė.

PATARIMAI:

🍒Vietoj cukinijos lygiai taip pat galima tarkuoti ir moliūgą.

🍒 Blynai, kurių sudėtyje nėra trinto banano ar lietiniai be visų alergenų? Šiuos receptus rasite narių zonoje esančioje Receptų knygoje, skiltyje Pusryčiai arba e-knygoje "Meniu idėjų gidas"


Skanaus!

Dienos, savaitės, mėnesio meniu be alergenų?


Visas vadovas savaitei be alergenų asmeniškai į pašto dėžutę!

Elektroninė knyga "Meniu idėjų gidas". JOJE:


  • Daug receptų idėjų be alergenų pusryčiams, pietums ar vakarienei, užkandžiams ir net desertams;
  • Kiekvieno recepto produktų sąrašas ir rodyklė, kur juos įsigyti;
  • Vadovas mitybai be kiaušinių, be pieno produktų, kviečių. Rekomendacijos skanių pakaitalų bei rodyklė ir konkretūs produktų pavyzdžiai, kur viską nusipirkti;
  • Naudingos atmintinės ir patarimai gyvenimo būdui be alergenų.