Blynai sekmadienio pusryčiams

08/28/2020

Patiekalas - jūsų favoritas, pagal patiktukų, pasidalinimų bei atsiliepimų skaičių Facebook ir Instagram! Šio recepto istorija: Sekmadienio pusryčiai, blynai ir hipoalerginė dieta.

Šiuos blynus ypač mėgsta ir mano mažoji valgytoja!


Receptas


Mums reikės:

✔️gerai sunokę bananai, 2 vnt.;

✔️obuolys, 1 vnt.;

✔️maltos linų sėmenys, 1 šaukštas;

✔️3 šaukštai virinto vandens;

✔️kokosų aliejus, 1 šaukštas;

✔️kukurūzų miltai, 3 šaukštai.

Eiga:

Paruošiu kiaušinio pakaitalą: linų sėmenis užpilu virintu vandeniu, palieku minutei išbrinkti. Šakute sutrinu bananus, nulupu ir sutarkuoju obuolį. Sumaišau trintus bananus, tarkuotą obuolį, linų sėmenų masę, įpilu šaukštą tirpinto kokosų aliejaus. Įberiu miltus, viską išmaišau.

Kepu sumuštinių keptuvėje, naudodama formelę blynams, bet, tikiu, puikus rezultatas bus ir kepant keptuvėje su šiek tiek kokosų ar kito mėgiamo aliejaus.

Viskas BE:

🔎BE kiaušinio;

🔎BE pieno produktų;

🔎BE kviečių miltų;

Kiaušinio pakaitalas: trinti bananai; maltų linų sėmenų ir vandens ruošinys; kokosų aliejus.

Blynų receptas BE trinto banano: Auksinio rudens auksiniai blynai


Idėjos padažams:

🍒mano mėgstamiausias: kokosų jogurtas, šiek tiek agavų sirupo ar keletas šviežių uogų, priklausomai nuo sezoniškumo;

🍒mėlynių, aviečių ar kitas džemas ar uogienė;

🍒obuolienė, obuolių tyrė;

🍒šalia kokosų jogurto derės jūsų pasirinktas sirupas, uogos, garinta kriaušė ar obuolys.


🧂Vietoj tarkuoto obuolio taip pat puikiai tiks tarkuota cukinija ar moliūgas.

Skanaus!