Bulvių plokštainis

Svečiuose hipoalerginė dieta - bulvių patiekalai iš virtuvės? Pripažinsiu, ilgą laiką būtent taip ir maniau! Įprastas bulvių plokštainis man buvo nesuprantamas be keleto kiaušinių sudėtyje, sviesto ir nuplikimo karštu pienu. Šio patiekalo versija - be kiaušinių ir be pieno produktų. Tikrai nesitikėjau tokio rezultato, pranoko lūkesčius. Sakyčiau skaniau nei prisimenamas įprastas skonis. 

Receptas


Viskas BE:

🍒BE pieno produktų;

🍒BE kiaušinių.


MUMS REIKĖS:

  • Vidutinio dydžio bulvės, 10 vnt.
  • Cukinija, nedidelė, 1 vnt.
  • Svogūnas, 2 vnt.
  • Šviežia šoninė, 300 g
  • Avižų pienas, stiklinė
  • Alyvuogių aliejus, 2 šaukštai
  • Druska, pipirai (pagal skonį)


GAMINAME:

Nulupame ir paruošiame tarkavimui bulves. Nulupame, gabaliukais tarkavimui supjaustome cukiniją (jeigu yra sėklų, pašaliname jas). Nulupame svogūnus. 0,5 svogūno atsidedame į šoną, o 1,5 svogūno supjaustome smulkiai kepimui. Supjaustome gabalėliais šoninę (maždaug centimetro ilgio ir pločio). 

Įkaitiname keptuvę (su šiek tiek turimo augalinio aliejaus), kepame šoninę, vėliau kartu lengvai apkepiname ir smulkintą svogūną. Kol kepa šoninė, sutarkuojame bulves, cukiniją, 0,5 svogūno.

Užviriname avižų pieną.

Į tarkius supilame iškeptą šoninę su svogūnais, užplikome virintu avižų pienu. Įpilame alyvuogių aliejų, dedame druskos ir pipirų. Patepame formą kepimui aliejumi, supilame paruošta masę.

Įkaitiname orkaitę iki 200 laipsnių, kepame 60 minučių. Sumažiname temperatūrą iki 160 laipsnių ir kepame dar 20 minučių.


🍒 Įtarkavus į bulvių tarkius kartu svogūno, tarkis nekeičia spalvos.

🍒 Avižų pieną galima keisti sultiniu ar kitu augaliniu pienu, pavyzdžiui, ryžių.

🍒 Pateikti galima su spirgučių padažu ar grietine, ruošta avižų pagrindu. Avižų grietinės galite rasti RIMI, atskiruose šaldytuvuose, skirtuose augalinės kilmės produktams, keičiantiems karvės pieną, pieno produktų skyriuje.

🍒 Galima gardinti bešamelio padažu su pievagrybiais. Bešamelio padažo receptas: čia.


Skanaus!