Bulvių plokštainis

09/25/2020

Svečiuose hipoalerginė dieta - bulvių patiekalai iš virtuvės? Pripažinsiu, ilgą laiką būtent taip ir maniau!  Įprastas bulvių plokštainis man buvo nesuprantamas be keleto kiaušinių sudėtyje, sviesto ir nuplikimo karštu pienu. Šio patiekalo versija - be kiaušinių ir be pieno produktų. Tikrai nesitikėjau tokio rezultato, pranoko lūkesčius. Sakyčiau skaniau nei prisimenamas įprastas skonis. 

Receptas


Mums reikės:

✔️Vidutinio dydžio bulvės, 10 vnt.

✔️Cukinija, 1/3 vnt. (jeigu didelė)

✔️Svogūnas, 2 vnt.

✔️Šviežia šoninė, 300 g

✔️Avižų pienas, stiklinė

✔️Alyvuogių aliejus, 2 šaukštai

✔️druska, pipirai (pagal skonį)

Eiga:

Nulupu ir paruošiu tarkavimui bulves. Nulupu, gabaliukais tarkavimui supjaustau cukiniją (jeigu yra sėklų, pašalinu jas). Nulupu svogūnus. 0,5 svogūno atsidedu į šoną, o 1,5 svogūno supjaustau smulkiai kepimui. Supjaustau gabalėliais šoninę. 

Įkaitinu keptuvę (su šiek tiek turimo augalinio aliejaus), kepu šoninę, vėliau kartu lengvai apkepinu ir smulkintą svogūną. Kol kepa šoninė, sutarkuoju bulves, cukiniją, 0,5 svogūno.

Užvirinu avižų pieną.

Į tarkius supilu iškeptą šoninę su svogūnais, užplikau virintu avižų pienu. Įpilu alyvuogių aliejų, dedu druskos ir pipirų. Patepu formą kepimui aliejumi, supilu paruošta masę.

Įkaitinu orkaitę iki 200 laipsnių (be ventiliatoriaus), kepu 60 minučių. Sumažinu temperatūrą iki 160 laipsnių ir kepu dar 20 minučių.

Viskas BE:

🔎BE pieno produktų;

🔎BE kiaušinio.

Kiaušinio pakaitalas: alyvuogių aliejus, cukinija.

Pieno pakaitalas: augalinis avižų pienas.


🍒 Kodėl kartu su bulvėmis įtarkuojame svogūno? Įtarkavus kartu svogūno, bulvių tarkis nekeičia spalvos.

🍒 Pateikti galima su spirgučių padažu ar grietine, ruošta avižų pagrindu. Avižų grietinės galite rasti RIMI, atskiruose šaldytuvuose, skirtuose sojos, kitiems produktams, keičiantiems karvės pieną, pieno produktų skyriuje. Taip pat ir Veggo Shop parduotuvėje. 


Skanaus!