Chia pudingas

01/14/2021

Neseniai dalinausi, kodėl chia (ispaninio šalavijo) sėklos be galo vertingas produktas (straipsnis čia). Instagram bei Facebook paskyrose pirmadieninėje viktorinoje pasirodėte puikiai, džiugu, kad dauguma šias sėklas naudojate kasdienėje virtuvėje. 

Chia savaitės užtvirtinimui - lengvai paruošiama pusryčių idėja - chia pudingas. Užtruks paruošti viso labo tik kelias minutes, o labai skanus patiekalas, užkandis, desertas. 

VISKAS BE: visų pagrindinių alergenų (be pieno, be kiaušinio, be kviečių ar net gliuteno. Tai gali būti ir puikus veganiškas desertas. 

Receptas


DĖMESIO. Chia sėklas užmerkti reikia iš vakaro. Geriausia leisti joms pastovėti skystyje (augaliniame piene, jogurte) ± 12 valandų.

INGREDIENTAI (2 porcijoms):

  • chia sėklos, 4 v.š.;
  • augalinis pienas, 300 ml;
  • mėgiamas saldiklis (agavų, datulių sirupas), 1 v.š.;
  • vanilės esencija, 1/2 a.š.;
  • granola, 4 v.š.;
  • mėgiamos uogos, vaisiai ar konservuoti vaisiai

GAMINAME:

Užpilame chia sėklas pienu, pamaišome. Po keleto minučių darkart pamaišome ir dedame į šaldytuvą. Jeigu patiekalą ruošiate pusryčiams, geriausia leisti pastovėti sėkloms skystyje per naktį. 

Gaminame pudingą: supilame brinkintas chia sėklas į dvi stiklines serviravimui, beriame po lygiai granolą, gardiname pasirinktomis uogomis, vaisiais ar konservuotais vaisiais ir vuolia, skanaujame!


PATARIMAI:

🍒Galima įmaišyti kakavos ar kerobo, bus dar ir šokoladinis.

🍒Galima ruošti ne su augaliniu pienu, o jogurtu. Tokiu atveju chia sėklų reikia dėti šiek tiek mažiau. 


Skanaus!

Daugiau skanių pusryčių idėjų be alergenų?


E-knyga "Savaitė be alergenų"

Receptų be alergenų rinkinys bei maisto produktų be alergenų krepšelis savaitei.

Viskas be: pieno produktų, kiaušinio, kviečių ar net gliuteno, sojos.

Narių zona

Neribota prieiga prie svetainės turinio: nuolat besipildanti receptų knyga, atmintinės, produktai - alternatyvos alergenams, partnerių nuolaidos ir pasiūlymai.