Chia pudingas

01/14/2021

Neseniai dalinausi, kodėl chia (ispaninio šalavijo) sėklos be galo vertingas produktas (straipsnis čia). Instagram bei Facebook paskyrose pirmadieninėje viktorinoje pasirodėte puikiai, džiugu, kad dauguma šias sėklas naudojate kasdienėje virtuvėje. 

Chia savaitės užtvirtinimui - lengvai paruošiama pusryčių idėja - chia pudingas. Užtruks paruošti viso labo tik kelias minutes, o labai skanus patiekalas, užkandis, desertas. 

Receptas


DĖMESIO. Chia sėklas užmerkti reikia iš vakaro. Geriausia leisti joms pastovėti skystyje (augaliniame piene, jogurte) ± 12 valandų.

MUMS REIKĖS (2 porcijoms):

🍒chia sėklos, 4 v.š.;

🍒augalinis pienas, 300 ml;

🍒mėgiamas saldiklis (agavų, datulių sirupas), 1 v.š.;

🍒vanilės esencija, 1/2 a.š.;

🍒granola, 4 v.š.;

🍒mėgiamos uogos, vaisiai ar konservuoti vaisiai

GAMINAME:

Užpilame chia sėklas pienu, pamaišome. Po keleto minučių darkart pamaišome ir dedame į šaldytuvą. Jeigu patiekalą ruošiate pusryčiams, geriausia leisti pastovėti sėkloms skystyje per naktį. 

Gaminame pudingą: supilame brinkintas chia sėklas į dvi stiklines serviravimui, beriame po lygiai granolą, gardiname pasirinktomis uogomis, vaisiais ar konservuotais vaisiais ir vuolia, skanaujame!

Viskas BE:

🍒BE kiaušinių;

🍒BE pieno produktų;

🍒BE kviečių (jeigu granolą pasirinksite be gliuteno, bus ir be gliuteno);

🍒Puikus veganiškas desertas.


VARIACIJOS:

🍒Galima įmaišyti kakavos ar kerobo, bus dar ir šokoladinis.

🍒Galima ruošti ne su augaliniu pienu, o jogurtu. Tokiu atveju chia sėklų reikia dėti šiek tiek mažiau. 


Skanaus!