Raudonųjų lęšių troškinys su mėsa

06/29/2021
Raudonųjų lęšių troškinys
Raudonųjų lęšių troškinys

Lęšiai - be galo maistingas maisto produktas, gausus baltymų, geležies, skaidulų, kitų naudingų medžiagų, ypač vertingų maitinantis be didžiųjų alergenų. 

Šįkart skani rekomendacija pietums ar vakarienei - lęšių troškinys su mėsa, daržovėmis. Ant mūsų virtuvės stalo tai buvo eksperimentas, o tai, kad iš didžiulio puodo antram kartui beveik neliko nieko - reiškia labai vykęs eksperimentas, vertas rekomendacijos!

VISKAS BE: pieno produktų, kiaušinio, kviečių (taip pat ir be gliuteno), sojos. Sveika, maistinga ir gana lengva, puikiai tinka vasaros meniu. 

Receptas


Ingredientai

  • Kiaulienos sprandinė, 500 g
  • Skaldyti raudonieji lęšiai, 1.5 puodelio
  • Vanduo, 5 puodeliai
  • Svogūnas, didesnis, 1 vnt.
  • Morkos, 2 vnt.
  • Bulvės, vidutinio dydžio, 3 vnt.
  • Kalafioras, 3 saujos žiedynėlių
  • Cukinija, nedidelė, 1/4 vnt.
  • Pomidorai, 2 vnt.
  • Česnakas, 2 skiltelės
  • Bazilikas, 2 a.š.
  • Druska, 1 a.š.
  • Druska, pipirai, bazilikas po žiupsnelį kepant mėsą
  • Šviežios petražolės, lapeliai, žiupsnelis
  • Aliejus kepimui

Gaminame

Supjaustome kubeliais mėsą, dedame ją į įkaitintą keptuvę su aliejumi kepimui, lėtai kepiname, kol lengvai apskrus kraščiukai. Kepant pagardiname žiupsneliu druskos, pipirų.

Susmulkiname svogūną, kubeliais supjaustome luptas morkas.

Į puodą, kuriame gaminsime troškinį, pilame aliejaus kepimui, įkaitiname ir lėtai kaitinant pakepiname svogūnus ir morkas, kol svogūnai suminkštės ir pageltonuos.

Beriame baziliką, dedame trintą česnaką ir pakepiname dar ±1 min. Tuomet suberiame nuplautus lęšius, užpilame karštu vandeniu, palaukiame kol užvirs ir suberiame kubeliais pjaustytas bulves bei beriame druską.

Leidžiame pasitroškinti 10 min. ir suberiame žiedynėliais smulkintus žiedinius kopūstus, kubeliais pjaustytą cukiniją, smulkintus pomidorus, kepintę mėsą. Jeigu trūksta skonio intensyvumo - įberiame dar druskos ir baziliko.

Patroškiname dar ±10 min., pateikiant papuošiame šviežiais petražolių lapeliais.

Skanaus!

Daugiau sveikų patiekalų, meniu be alergenų?


E-knyga "Savaitė be alergenų"


  • Receptų rinkinys: pusryčiai, rimti patiekalai, desertai.
  • Receptų produktų sąrašas, produktai alergiškiems, kur įsigyti. 
  • Viskas be: pieno produktų, kiaušinių, kviečių (ar net gliuteno), sojos. 

Alergenų sąrašas ilgesnis? Rekomenduoju receptų knygą narių zonoje. O įsigijant metinę narystę - individuali "Savaitė be alergenų" - dovana. 

"Savaitė be alergenų" - puiki pirmoji pagalba, jei užklupo alergijai maistui, maisto netoleravimas ir hipoalerginė dieta!