Šokoladiniai keksiukai

01/28/2021

Šokoladiniai keksiukai be kiaušinių, be gliuteno, be pieno produktų ir be cukraus. Puikus veganiškas desertas, pasirinkimas, jei svečiuose alergija maistui ar hipoalerginė dieta ir, žinoma, tiems, kam artima sveika mityba. Paruošiami greitai ir lengvai, ingredientai paprasti, o rezultatas - mes tikrai kartosime, tad rekomenduoju paragauti!

VISKAS BE: be pieno produktų, be kiaušinių, be kviečių, be gliuteno, be cukraus, be sojos produktų.

Receptas


INGREDIENTAI:

  • Bananai, gerai prinokę, 4 vnt.
  • Kokosų pienas, 3 v.š. 
  • Kokosų sviestas, 3 v.š. (galima naudoti ir kokosų aliejų)
  • Miltai, stiklinė (200 ml). Naudojau 1/2 schar mix c ir 1/2 avižinių
  • Kepimo milteliai, 1 a.š.
  • Kakava, 2 a.š.
  • Šviežios datulės, ±10  vnt.

PAPUOŠIMUI:

  • Kokosų pudingas (kitur dar vadinamas kremas - pudingas, desertas)
  • Uogos papuošimui.

GAMINAME:

Nulupame, susmulkiname ir gerai sutriname bananus (galima tiesiog šakute). Suberiame pjaustytas gabalėliais datules. Pilame tirpintą kokosų sviestą, kokosų pieną, suberiame miltų mišinį ir kepimo miltelius. 

Viską išmaišom ir kepame 30 minučių iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. 


PATARIMAI:

🍒Kokosų sviestą čia drąsiai galima keisti kokosų aliejumi.

🍒Kakavą galima pakeisti kerobu.

🍒Pudingas gana švelnios tekstūros, tad jį labai pagyvina avietės, šilauogės, kitos turimos uogos. 

🍒Miltus galima naudoti ir tik avižinius, galima keisti kitais turimais begliuteniais. 


Skanaus!

Daugiau desertų be alergenų?

Meniu idėjų gidas


JAME RASI:

  • Receptų knyga savaitei: pusryčiai, pietūs, vakarienė, užkandžiai, desertai. 
  • Patiekalų produktų sąrašas bei rodyklė, kur įsigyti.
  • Atmintinės kuo keisti pagrindinius alergenus, kur rasti konkrečius produktus - alternatyvas.
  • Parduotuvių sąrašas: tipinės ir specializuotos sveikų produktų ar desertų, kepinių parduotuvės, kur be alergenų rasite VISKO.

Sako, po šio gido klausimas "o ką dabar valgyti" išgaruoja!