Troškinti šonkauliukai

01/21/2021
Viskas BE | Troškinti šonkauliukai
Viskas BE | Troškinti šonkauliukai

Visada maniau, kad skaniausi mano šonkauliukai tai troškinti barbekiu ir alaus padaže, kol į svečius nepasibeldė hipoalerginė dieta. Pabandžiau troškinti kiek kitaip, ir vuolia, naują patiekalo versiją puikiai įvertino visa šeima! Receptukas paprastut paprastutėlis, nereikalaujantis įmantrių ingredientų, tačiau kastais tas žavesys būtent paprastume ir slypi. 

VISKAS BE: pagrindinių alergenų (be pieno produktų, be kiaušinių, be sojos, be kviečių, be gliuteno, be riešutų).

Receptas


INGREDIENTAI:

  • kiaulienos šonkauliukai, 1.5 kg;
  • druska, pipirai, bazilikas, persiladas (pagal skonį);
  • svogūnai, 2 vnt.;
  • alyvuogių aliejus;
  • balzamiko actas (pagal skonį, apšlakstymui);
  • avižų kremas kulinarijai, 200 ml (kitur dar vadinama avižų "stebuklėlė").

BULVIŲ KROKETAI:

  • bulvės, vidutinio dydžio, 10 vnt.;
  • Maistinės mielės, 2 v.š.;
  • Veganiškas sūris su žolelėmis ir česnaku, 50 g;
  • Druska, pipirai (pagal skonį);
  • Kukurūzų džiūvėsėliai (apvoliojimui).


GAMINAME:

Šonkauliukai. Pamarinuojame šonkauliukus: apibarstome druska, pipirais, baziliku, apšlakstome alyvuogių aliejumi, viską įtriname. Sudedame į dubenį, apšlakstome balzamiko actu ir leidžiame šiek tiek pasimarinuoti (bent valandą).

Šonkauliukus lengvai apkepame keptuvėje (po 2-3 min. vienai pusei). Atskirai apkepame smulkintą svogūną (pabarstome druska, pipirais, baziliku).

Šonkauliukus troškinu daugiafunkciniame puode, bet taip pat galima troškinti ir uždarame inde orkaitėje ar net ant viryklės (maža kaitra): į puodą troškinimui dedame šonkauliukus, užberiame kepintus svogūnus (pasiskirstome ant mėsos). Užpilame vandens tiek, kad apsemtų 2/3 turinio. Beriame pagal skonį dar druskos, pipirų, persilado, išmaišome. 

Daugiafunkciniame puode trroškinu 110 laipsnių temperatūroje 2 valandas. Likus 20 minučių įpilu avižų kremą, pamaišau, paragauju sultinį, jeigu trūksta skonio intensyvumo - įberiu dar prieskonių.. 

Garnyras. Išverdame bulves (verdant pasūdome), nusunkiame, sutriname. Į trintą maisę įmaišome sutarkuotą sūrį, maistines mieles. 

Formuojame rutuliukus, juos apvoliojame kukurūzų džiūvėsėliuose ir kepame. Galima apkepti keptuvėje, vis pavartant, kad lygiai apkeptų arba iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 20 minučių.

Prie patiekalo derinkite mėgiamas daržoves ar salotas.


PATARIMAI:

🍒 Avižų grietinėlę galima keisti kokosų pienu (tuo riebesniu, iš skardinės), tikrai netrūks skonio ir nebalinant jokia grietinėle. 

🍒Avižų grietinėlės galite rasti RIMI. Paprastai pieno produktų skyriuje stovi atskiras šaldytuvas pieno produktų alternatyvoms. Taip pat ir specializuotose sveikų produktų parduotuvėse.

🍒Avižų grietinėlę labai lengva pasigaminti ir namie: receptas

🍒Balzamiko actas nebūtinas ingredientas, tačiau jei negalite, o norisi tokio skonio - Coconut Aminos padažas, alternatyva be alergenų (randamas specializuotose sveikų produktų parduotuvėse). 


Skanaus!

Daugiau skanių idėjų pietums ar vakarienei be alergenų?


Maisto produktų krepšelio asistentas

Elektroninė knyga "Meniu idėjų gidas": receptų rinkinys su jį lydinčiu produktų sąrašu bei gidu, kur juos įsigyti. Ir ne tik tai, bet ir rinkinys rekomenduojamų produktų - alternatyvų pagrindiniams alergenams, keletas naudingų atmintinių ir rekomenduojamų parduotuvių, kur susidėsite pilnavertį maisto produktų krepšelį, pasirūpinsite skaniais užkandžiais ir desertu be alergenų.

Narių zona

Receptų knyga be alergenų (pildoma duomenų bazė receptų pusryčiams, pietums, vakarienei, desertui, užkandžiams), naudinga informacija, atmintinės, produktų radiniai be alergenų, partnerių akcijos ir pasiūlymai.